2010. június 1., kedd

Azért vannak jó dolgok is az életemben..

például az,hogy Dorián haza jött az erdei iskolából, ahol nagyon jól érezte magát, sok élményt szerzett.
Aztán az is jó mostanság , hogy sikerül minden varrományom kapkodás nélkül befejezni, és itt történetesen Doci osztályfőnökének a határidőnapló borítójára gondolok.(Farkasfoggal még nem dolgoztam, de nem is nagyon fogok, azt hiszem:)))
Aztán az is nagyon jó dolog, hogy láthattam Míra babát élete első eprét "megenni". Egy szem epertől igazi mosószer reklám vált belőle:)))))))))))))Nem nyerte el a tetszését az új íz,maradt inkább anyukája húspogácsájánál:))))

ÉS AMI A LEGJOBB DOLOG TALÁN MOST AZ ÉLETEMBEN AZ, HOGY ZÉ HÉTFŐN KEZD AZ ÚJ MUNKAHELYÉN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Silerika írta...

Klassz a borító! Végre valami jó hír felőletek! Örülök, és Zé-nek sok sikert!! :o))

Csandi írta...

Köszönöm Erika:)Bízom benne, hogy egy új korszak kezdete jött el. Ma én is tudtam egy állásra pályázni végre!:)

Silerika írta...

:o)))))Szorítok nektek!!!

Anice kötős blogja írta...

Az a napló csodaszép!
A baba is, esetleg beházasíthatnánk ide ;)

És! Szuperek a híreid munkahely terén! Én is szorítok nektek.

Csandi írta...

Anice , szólok az érdeketekben:))))

Cinella írta...

Hű ez nagyon jó hír! Remélem Neked is hamarosan összejön! Szorítok, másban sajnos úgysem tudok segíteni.