2010. június 26., szombat

Azért van jó is a foci WB-ben:)

Mondja, illetve írja ezt egy olyan nő , aki utálja a focit:) Számomra az a jó benne, hogy nem ülök a tv elé "hímezni", hanem száműzöm magam a kisszobámba és ott tényleg alkotok, hímzek.
Még mindig ezen dolgozom, és még mindig nagyon sok van hátra a végig, viszont az átadás dátumáig egyre kevesebb, ergo bele kell húznom rendesen. A focival ellentétben itt nincs lehetőség hosszabbításra:)))))))))

Aztán, ezt a két öko-táskát is most alkottam megrendelésre , két dadus néni kapja majd éves munkájáért:)
És kb. mire a döntőig jut a foci Wb addigra én is eldöntöm, hogy pontosan minek is lesz majd a "barka-ságom" felhasználva. Az már biztos, hogy Mírus kap egy sapkát , de szerintem egy kardigán is fog készülni .
És végre a SWAP 4. ajándékom is befejeztem ,elárulom nem két félidőt vett igénybe a dolog.
Remélem a posta is kegyes lesz hozzám, -ha már sok pénzt fizettem a csomagocskám feladásáért- és nem kényszerít rájátszásra és célba juttatja hamar az ajándékom.

Jó estét , jó szurkálást!:))))Illetve szurkolást!


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Szépen haladsz a hímzéssel, gyorsíts akkor, ha még sok van hátra! :o))Szép fonalacskád van ám neked is! A titkos csomit is megmutatod majd??

Csandi írta...

Gyorsítok, csak nehogy lecsukjanak gyorshajtásért:)))Természetesen , amint megkapja a tulajdonosa:)