2011. május 7., szombat

Amikor egy szerelemnek vége .....

akkor jönni kell egy újnak. Ma befejeztem a kis szerelem hímzésem ....Sajnos nem tudom a végleges formájába elétek tárni a kis gyönyörűséget, mert még a megfelelő keretet nem találtam meg...Na de ami késik , az nem múlik...... Egyenlőre még az új szerelem sem jött el, így van időm keresgetni...



Elősegítendő az újabb mintába való szerelmesedést Nina csodálatos fonalaiból behörcsögöltem egy keveset:)))) Ugye milyen szépségesek, így együtt ??


Ma egy nagyon finom és nem hizlaló levest készítettem. 4-5 zöld almát meghámoztam és kb. 2-3 dl fahéjas, citromos, édesítőszeres vízben az apróra vágott almát megfőztem, pároltam. 1 dl tejben , 1 kispohár joghurtot, fél tasak vaníliás pudingport elkevertem és ezzel habartam be a leveskémet. Felforraltam és még 2-3 percig főztem, amikor lezártam a tűzet, 1 dl
tejszínnel tettem teljesen selymessé a levest. Hogy egy kicsit krémes állagú legyen , az alma kockákat villával összetörtem. Hidegen-melegen nagyon finom, dekoráció gyanánt még egy tejszín virágot is nyomtam a leves közepébe. És olyan jó ízűen megettem , hogy az csak:))))))))))))




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: