2011. május 14., szombat

Mit meg nem tesz az emberlánya ....

a lánya barátjáért. Pl. GPS tartótokot varr ....Életem első, de tuti nem utolsó cipzáros varrt tokja, fekete farmerből . Némi vatelines bélés is került bele. Nem volt egyszerű a kivitelezés, nem is lett olyan tökéletes, mint szerettem volna, na de majd........a sokadik......

És egy kép Dorka nyúlról, aki mindenhol ott van , mindent elért, mindent megszagol, amikor kivan engedve...Sokat futkározik a lakásban, mert ha nincs eleget kint olyan,mint egy ketrecharcos:)))))


Nem hittem , hogy valaha is engedni fogom, hogy egy nyúl is velünk lakjon, de úgy tűnik jól tettem, hogy engedtem az erőszaknak...Eddigi kár okozása egy telefontöltő szakszerű megfelezése volt........Mi jöhet még ????

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

IsaBella írta...

A tok jól néz ki. (:
Nekem az első hörcsögöm rágcsált meg mindenfélét. Legjobban a kábeleket szerette, mikor ki volt engedve, mindig ott loholtam utána, hogy baj ne legyen. =) Mondjuk én kis buta, akkor még jobban féltettem az ő épségét, mint a kábelt. :D Most könnyen megoldom, Artemiszt és Alasztórt nem engedem le a földre. :D
Amúgy nagyon aranyos kis füles. (:

Christine írta...

Nálunk simán megvolt az internet- és TV-kábel:)))
Az a süti egyébként irtó jól néz ki:)