2011. május 12., csütörtök

Nem volt lelki erőm futni menni.....

de alátámasztottam azt az elméletem, hogy az igazán csinos cipőket négy lábujjal rendelkező nőknek tervezik. Körmösnél voltam és úgy gondoltam igénybe veszem a tatabányai busz közlekedést ....aztán megláttam , hogy a buszomra még várni kell 30 percet..Na én meg a várás , az két különálló dolog ......Csóri E.T. jutott az eszembe,, amikor mindenáron haza akart jutni...Csandi haza , Csandi haza .....és bizony elindultam haza.... gyalog 7 cm magassarkúban vagy 3-3,5 km-re.....Lépcsőztem is ,mert egy vasúti felüljáró is át kell haladnom...ja és fagyiztam is , mert hát na......De cukormentes nyalánkságot ettem :)))
Mire haza értem a fagyim elfogyott, a mosolyommal együtt.....de boldog(?) tulajdonosa lettem két szép(?) vízhólyagnak. a lábujjamon...Bezzeg ha csak 4 lábujjam lenne, most nem lenne az a fránya hólyag......
Most meg indián nyelven csak annyit tudok mondani : Úfáááá a lábam, úfááá a lábam:))))))))





Nincsenek megjegyzések: