2011. május 12., csütörtök

Nem volt lelki erőm futni menni.....

de alátámasztottam azt az elméletem, hogy az igazán csinos cipőket négy lábujjal rendelkező nőknek tervezik.

                                                         fényképforrása:internet


Körmösnél voltam és úgy gondoltam igénybe veszem a tatabányai busz közlekedést ....aztán megláttam, hogy a buszomra még várni kell 30 percet..Na én meg a várás, az két különálló dolog ...
Csóri E.T. jutott az eszembe, amikor mindenáron haza akart jutni...Csandi haza, Csandi haza .....és bizony elindultam haza.... gyalog 7 cm magassarkúban vagy 3-3,5 km-re....
Lépcsőztem is, mert egy vasúti felüljáró is át kell haladnom...ja és fagyiztam is, mert hát na...
De cukormentes nyalánkságot ettem :)))
Mire haza értem a fagyim elfogyott, a mosolyommal együtt.....de boldog(?) tulajdonosa lettem két szép(?) vízhólyagnak. a lábujjamon...Bezzeg ha csak 4 lábujjam lenne, most nem lenne az a fránya hólyag......
Most meg indián nyelven csak annyit tudok mondani : Úfáááá a lábam, úfááá a lábam:))))))))


Nincsenek megjegyzések: