2011. május 10., kedd

Szeretem azt, ami most történik vele.....

Minden csak úgy megtörténik, minden csak úgy jön......És nagyon nem bánom...Jó most nekem...Nagyon!!!!!!!!!!!!!!
Tervezgetek , rajzolgatok és ez másokat is erre késztet, megmozdítja a fantáziákat.. ....
Logót szerettem volna, nagyon...Olyan egyedit, olyan Csandisat......Egy skicc felkerült a Facebookra és megkaptam azt, amit magam nem tudtam megoldani ........És kaptam még , még sok szépséget .....Azzal a mondattal, hogy ami tetszik azt használjam , a többi kuka......
És mivel nem vagyok egy kidobálós fajta, ezért az egyik "szerelmetes" grafika mától itt lesz látható....
És hogy milyen lett a logóm?? Majd megmutatom azt is, de mint tudjuk a türelem rózsát terem:)))))))))))))
Hogy tetszik az új fejlécem????


3 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Ez irtó jól néz ki!! Gratula a megalkotójának! Ez aztán igen!

Azt a logót meg tegnap vártam nagyon :o( csak nem érkezett!

Szijus!

Csandi írta...

Szia Hajni! Sajnos a technika ördöge közbe szólt a gépem úgy tűnik hamarosan felújításra szorul egy idő után elkezd melegedni és olyankor kikapcsolom , mielőtt még baj lenne....

Hajni írta...

nagyon szép lett:) gratulálok hozzá:) én még nem érzem idejét elérkezettnek, hogy magamnak fabrikáljak logót, de ha majd egyszer... akkor tőled fogok segítséget kérni:) használd egészséggel!