2011. május 15., vasárnap

Boci-boci tarka ....


nagyon finom ....Sajnos:))))))))))))))))))))) Szénhidrát tartalma csökkentett , így én is ehetek belőle bűntudat nélkül nem egy , sőt nem is kettő kockával. Egyik kedves szintén exupdates csoporttársam
(majd elmesélem miért is vagyunk ex-ek) szerkesztette blogról azaz innen van a recept. Látogassatok el a blogra máskor is , megéri...Igaz nem teljesen Update már a blog, mivel a találtunk más alternatívákat a méreg drága Update termékek megvásárlása helyett.(DIA-WELLNESS termékek , gyógynövény boltok, és sima mezei boltok ch csökkentett termékei) Ezen lépésünkhöz nagyban hozzájárult az , hogy a fészbukon tagjai voltunk "Akik szeretik az Update pékségeket " csoportnak. Eleinte nagyon jól éreztem magam, de minél többet olvastam a csoportban lévő lányok bejegyzéseit és Schobert Norbert bejegyzéseit, nagyon nem tetszett a dolog. Olykor tettem egy -egy megjegyzést , ami kissé csípősre sikerült. Egy alkalommal , amikor igen csak heves szócsatába kerültem egy diétás Ritter csoki elfogyasztása kapcsán Schobert Norberttel, aki a fotóm alapján megállapította, hogy boldogtalan vagyok és egyéb okosságokat írt, nem hagytam magam és bizony oda-oda mondogattam, illetve írogattam a magam kedves módján. Ennek következményeként kizártak a csoportból, és nem csak engem , hanem 20-30 embert. Az ok , más termékek reklámozása és az ellenséges termék forgalmazók beépített emberének tartása. Eleinte zavart , de aztán másnap amikor megláttam a Story online-on megjelent cikket , át ment a dolog számomra szánalmassá.....
Sajnálom azt az embert, aki azt hiszi, hogy azért mert napi több millós bevétele van és a csapból is ő folyik , akkor csak az a jó, csak az a frankó , amit ő mond. Sajnálom, azt a sok -sok embert, aki annyira fanatikusan hisz Norbinak, hogy képes megvenni bármit ami ő reklámozz, és abban bíznak, hogy két pofára eszik Norbi termékeit, akkor bizony lefognak fogyni. Pedig de nem !!
Azt hiszem az arany közép út a legjobb.....Sok segítséget nyújtanak a termékei , de oly sok téves információt is hallani Tőle, hogy aki egy kicsit is nyitott az egészséges életmód témára sok mindent nem tud elfogadni a nézetei közül........(barátunk a zsír, a Zumba nem ér semmit, mint mozgás forma)
Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy nem eszem finomlisztes ételeket, nem használok cukrot és amiből csak lehet a legkisebb ch-tartalmú termékeket veszem és továbbra is törtlenül csinálom a fogyókúrám(?), életmód váltásom. Újabban már próbálkozom futással is , de a kedvencem azt hiszem továbbra is a gyaloglás lesz. Újabban két darab 1 kg-os súlyzóval rovom a köreimet, így nem csak a lábam dolgozik, de a karjaim is edzésben vannak.
Kell ennél több az álmon eléréshez???????


Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Silerika írta...

A környezetemben is nagyon sikeres ez a süti mostanában! Azt hiszem ki kellene már próbálnom, de megvárom amíg bekötik az új tűzhelyemet! :o)) Érdekes amit a másik témáról írsz!!!!

Silerika írta...

Ha tudnád, hol jártál álmomban??? Lehet, hogy a sütid miatt volt?!!:o)))

Csandi írta...

Ha az álmodba olyan helyen voltam, ahol boci is volt, na akkor csak is jó helyre álmodhattál:)) Ha még esetleg birka is volt ott, na akkor az már maga a Paradicsom lehetett:)

Hajnalka írta...

Szia Andi! A bocitakás sütid nagyon jól néz ki. Amit meg a kitiltásról írtál ismerem, mert ugye én is így jártam, holott a szám ki sem nyitottam (még a billentyűzetet sem koptattam :o) ). De sebaj, mert ugye az arany középút megvan, s ennél több nem is kell!!

Jó sétálva futást, vagy futva sétálást!

Hajnesz