2020. november 3., kedd

2020-11-02

Csendben lezajlott a halottak napi temető látogatások. 
Idén nagyon nem vittük túlzásba, mindössze Apukánál és Zoltán szüleinél voltam kint, a többiekért akik már nincsenek testileg közöttünk csak egy gyertyát gyújtottam este és hímzés közben sokat gondoltam rájuk. 


Új hónap, új feladatok, új kihívások. Keményen időszak jön most. 



A vállalkozásom indítása csúszik egy kicsit, mert nem kevés akadályba ütköztem. 
Kíváncsi lennék, hogy a magyar  egyéni vállalkozások hány százaléka működik teljesen szabályosan. 
És ez a covidos időszak sem éppen kedvez a Work shop-oknak és a személyes találkozásoknak, így most újra terveztük az egész vállalkozást, már vagy 100x , de most véglegesített formában. 
Tanulok rengeteget, munkaügyes dolgokban, társadalombiztosítás, nyugdíj a két kiemelt területem és mindezek mellett a weblap készítés rejtelmeibe ástam bele magam egyre mélyebben.
Hát van mit tanulnom, de szép az élet, zajlik . Hálás vagyok, hogy van nem teherként nehezedik rám az új helyzet, hanem egy megoldandó és számomra igen csak hálás feladatként. 

Szóvalsziahellonovember! Jöjjön aminek jönnie kell :) 

Nincsenek megjegyzések: