2020. november 26., csütörtök

2020-11-26



Majdnem határidőre sikerült, de meglett! (2012.decemberében azt írtam, hogy szerintem 2013. decemberében kész leszek vele) 
Az utolsó centiméterek, nehezebbek voltak, mint gondoltam volna valaha is.Szerintem mi már utáltuk egymást. De a közös múlt és sok-sok együtt töltött idő már csak ilyen hatást váltott  ki belőlem. Mondjuk most nem adnám oda senkinek sem semmi pénzért.
( Ez kamu duma, van az a nem is sok  pénz amiért zokszó nélkül odaadnám) 
 


A kép minősége katasztrófa, de éjjel 0:26-kor erre telte, nem többre.



Befejeztem!!!
Még egy képem van, amit szeretnék befejezni, de az már tényleg semmiség ehhez képest. 
28x43 cm a végleges méret, egy jelentős elszámolási hiba is van benne, de valahogy már ez sem érdekel így 8 év távlatából. 2012.decemberében kezdtem el, látszik is rajta, meg kell, hogy mondjam. Mai tudásommal, gyakorlatommal már nem így csinálnám, de ez most nem jelenti azt, hogy újra kezdem.

Lassan lezárul egy korszak nálunk, kezdetét veszi valami új, valami izgalmas. 
Két hete lakás  belső inspirációkat keresek a neten, meg szín palettákat, meg gyűjtöm a képeket, meg rakom el a jobbnál jobb dolgokat a fejembe.

De most boldogság van, hogy ez is meg van, letudva, jöhet egy jó kis keret és mehet is majd a nappali falára.

Tetszik ez valakinek rajtam kívül, vagy már teljesen a modern stílus vette át az uralmat a lakásokban? 

Nincsenek megjegyzések: