2020. november 11., szerda

2020-11-11





 

na nem a blognak ! 
A covid mentes bejegyzéseknek. Eddig az egész, nem érdekelt és nem is foglaltam állást az egészről. De ma nagyon felhúztam magam! A boltok nyitva lehetnek, a könyvtárak meg bezárnak a covidra való tekintettel.Nem értem ezt, miért? Bizonyára a könyvtárban az emberek tömörülnek ezerrel, amikor már nem igazán olvasnak az emberek... 
Maradjon otthon mindenki és nézze a tévét vagy bújja a facebookot, az internetet, keressen valami jó kis hobbit, vagy aludjon jó nagyokat, tegyen mindenki belátása szerint,  de hogy már  könyvet se lehessen kölcsönözni ez már mindennek a teteje.
Elegem van már ebből a stresszes helyzetből.
Tudom, hogy ebben a helyzetben is meg kell találni az örömet, a boldogságot, a szépet, különben felköthetnénk magunkat.
A természet ad jó pár szépséget , a kertmben még ilyen szépek a krizantémok





És minél több legyen a szépség elkezdem a kalligrafikus írást is megtanulni, mint  újabb hobbi. 
Addig is amíg nem lesz meg minden eszközöm hozzá, rajzoltam egy kicsit. 


 
Nekem a legnagyobb öröm az volt mostanság, hogy szombaton 10 hét után végre magamhoz ölelhettem Lara lányomat. Hazajöttek Svájcból, megleptek, de nagyon! Éppen a bazsarózsáimat ültettem el a kertben, amikor egyszer csak megjelent az összes gyerekem,vejem, vej jelöltem :)  És távolságtartás ide vagy oda, jól megcsókolgattam őket :) 
Várom már a hétvégét, mert ismét jönnek haza és most több napra, egészen keddig itthon leszek. 




Ha azt írom, hogy kb 1 hét  és készen vagyok a hímzéssel ,elhiszitek ? 

2 megjegyzés:

Bogesz írta...

Kész lettél? Pont 1 hét telt el!
Fura ez a Covid helyzet és intézkedés, az ember már nem tudja mit gondoljon, az tény hogy ennek a farvizén kőkemény agymosás zajlik!

Csandi írta...

Még nem vagyok kész, de nagyon jó úton haladok a befejezés felé. Fontosabb dolgaim voltak, mint például a gyerekemet kényeztettem, most hogy itthon voltak megint pár napot ügyintézés céljából :)