2020. november 17., kedd

2020-11-17

Meglepetések és csalódások érnek, barátaimnak hitt emberekben csalódom ....

Úgy tűnik ez az év már csak ilyen ...Elengedés éve  vagy valami olyasmi ....

Vagy inkább az ébredésé ...








Sohonyai Attila - Éjfél idejÉn
Ez az én sztorim, nem a tiéd... ne akard magadénak, és nem kell a sajnálat, csak ne kérdezz, ha néha látod rajtam.
Jönnél vele, hogy neked is nehéz volt, rossz, mély, meg minden. És én, mert rád sajátom nem rakom, végig hallgatnálak téged.
De nem társaságra vágyom most, hanem fekete éjre, és ordító hallgatásra, arra, ami oly rég nem volt, hogy; magam lehessek magam egyedül-társasága.
Hogy ami fáj, kiszakadhasson, ami ég, felperzselhessen: hogy üvöltsem, miről hallgatok, HOGY ÉN, VÉGRE ÉN LEHESSEK!
Ez az én sztorim, senki másé... ne akard magadénak, és nem kell, hogy megoldd, megértsd, csak, hagyd, hadd maradjon az enyém.

Nincsenek megjegyzések: