2009. július 29., szerda

Az a helyzet....

...hogy blogolás terén hátrányos helyzetbe kerültem, mert nincs laptopom. Szegénykém most éppen beadta az unalmast vagy csak nyaral vagy csak egy kis tunigra szorul. Sajnos a szervízes néni nem akar felhomályosítani :((((((((((((((((((
Mondjuk egy alapos tuning rám is rám férne, mert nagyon a béka feneke alatt vagyok alkotásilag, lelkileg.
SWAP ajándékom csinálgatom, Gésanéni is igen csak jól halad, de nem olyan tempóba amennyire én szeretném.Készül egy titkos kis ajándék is, és befőztem már egy fányi sárgabarackot lassacskán. És még is úgy érezem nem vagyok elég hatékony , nem vagyok elég jó, nem van jó semmi.......

Nem tudom mi van velem, megint a semmi sem jó napokat élem. Lehet hogy ezt nem is ide kellene írnom, hanem kérni a lányoktól egy meghívót a Nyavalygóba és ott nyavalyogni teljes gőzzel. Mert ha mással nem is, de a nyavalygós teljesítményemmel nagyon nagyon elégedett lehetek.Sőt..........

Most csak az jelent némi vigasztalást,hogy nővérem jön hozzánk egy pár napra. Remélem Ő tuningként fog hatni rám:)))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Az a helyezt, hogy a Nyavalygok klubbjaba en is szivesen belepnek, es Nyavalyognek ott egy hetecsket, ugyanis en is ott vagyok, ahol te a beka...na mindegymijenel::). Tudom en , hogy ez a te bloggod , de megis mintha az enyem lenne neha:) .Szoval Andikam konnyu nekunk, legyszi akkor egyet nyavajogjunk egyutt.:) En mar megkezdtem.Puszi Habiii:) BocsNyavajgoshabii