2009. július 3., péntek

Megkérdeztek ma....

hogy nem rossz érzés, hogy csak 3 rendszeres olvasóm van? Gondolkodás nélkül rávágtam :NEM. Aztán persze az agyam elkezdett kattogni rendes a kérdésen. Miért fontos , hogy sok rendszeres olvasóm legyen? Kinek írok Én rendszeresen??Végül is most mi is a bloggolás??Saját magunk mutogatása?? Hobbi?

A Wikipedia szerint ez:

A blog egy olyan periodikusan újabb bejegyzésekkel bővülő weboldal, amely ezek sorozatából áll, függetlenül attól, hogy mi az oldal témája, formája és hogy nyilvánosan elérhető-e. A bejegyzések leggyakrabban – de nem szükségszerűen – fordított időrendi sorrendben vannak. A blogok többsége nyilvános weblapként működik bármely internethasználó által elérhetően. Az eredeti „weblog” kifejezés a „web” és „log” (napló) szavak összetételéből keletkezett, ebből rövidült a mára bevetté vált blog avagy "binarylog" alak..
Témája sokrétű: lehet egyszerűen egy interneten közzétett személyes, egyéni napló, de lehet egyéni vagy csoportos politikai véleménynyilvánítás vagy üzleti jellegű kommunikáció eszköze is, és lehetségesek tematikus blogok is (például kifejezetten csak az irodalommal foglalkozóak). Ennek megfelelően a szerzők köre az alkalmi szerzőktől a nagy írói közösségekig, sőt vállalatokig terjed. Sok weblog teszi lehetővé a látogatóknak nyilvános megjegyzések írását az egyes bejegyzésekhez, ami közösségek kialakulásához vezethet.

Itt a közöségek alakulásához vezethetnél egy kicsit el is akadtam. Lehet hogy nekem is van közösségem csak éppen nem tudok róla?? Vagy csak ismerőseim és ismeretlenjeim vannak , akik kiváncsiak arra, hogy mit is alkottam , főztem , hogyan élünk?? Végül is, ezt meg is kérdezhetnék akár naponta többen is, de valljuk be milyen napon lenne, ha elmondanám vagy 20-szor ,hogy mi is történt éppen Velem, a családdal és úgy milyen is volt a napom, napunk. Az idegtépő szó sem lenne megfelelő:)))) Ide katt a blogra és az aktuális bejegyzésből máris egy sor kérdésre megkapja a választ:)))Sőt mindenki egyforma mennyiségű részletet tud meg a napjaimból, max szegény Zé és a velem együtt élőknek kell átélni a csandizmus következményeit:)))
Kérdem Én, kötelező egy blognak állandó olvasóinak lenni???? Attól miért lenne jobb?? Én miért is olvasom más blogját rendszeresen? Azért mert ,ő, csak:))) Ja meg van miért, azért mert kiváncsi vagyok , mert szeretem az értelmes bejegyzéseket, és mert nem kell csak benéznem a blogfrissítésekhez és máris tudom ,hogy valaki aki számomra érdekes, írt egy bejegyzést:)))Én megvallom a blogolást egy kicsit próbának szántam, mert magam sem hittem , hogy képes leszek egybefüggő értemes(???) bejegyzéseket írni( na megint a magabizonyosságom egy jele)Azt meg végleg nem gondoltam,hogy egyántalán lesz aki rendeszeresen kiváncsi lesz irományaimra a ballépéseimre , a sikereimre az alkotás terén. Szóval rövidre zárva a témát nagyon örülök neki, hogy belefogtam az egészbe, és NEM ,és NEM rossz, hogy "csak" 3 rendszeres olvasóm van. ( És itt elárulom, hogy legalább 10 olyan emberről tudok, aki rendszeresen olvassa a blogom,csak nem jelölte be magát rendszeres olvasónak))))))))

És akkor most ,hogy megfeleljek annak amiről eddig írtam megmutatom mit is sikerült ma alkotnom, tadam: ez kérem egy finom, szuper krémes tejszínes fagyi. Főzött fagyi alap és hozzá még 2 dl tejszín. A fotózás kedvéért úgy kellett elhessengetnem a fagyira éhes bandát:)))

A joghurt készítőről kérdezet egy kedves ismerősöm,hogy is a lényeg? Hát szerintem annyi , hogy kedves kis üvegecskékbe töltve a tejes-joghurtos vagy kefíres cuccost állandó 40 fok körüli hőmérséketen tartja és egyetlen egy éjszaka alatt elkészül a tuti finom ,adalék anyag mentes , lágy joghurtom. Most mondja valaki,hogy nem édes a kis üvegecske???

Szóval kedveskéim ha rendszeresen , hanem rendszeresen olvastok mostmár tudjátok, hogy mivel is játszadoztam hímzés, varrás helyett hétközben:)))))
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: