2009. július 17., péntek

Hol volt , hol nem volt....

...volt egy , illetve van egy közösségi portál, hol az emberek beszélgetnek.
És Én ott megismertem Valakit, akivel már egy ideje levelező társak vagyunk. Egy ideje jönnek mennek a levelek, és természetes a fényképek. És hát eljött annak az ideje, hogy ne csak a levelek jöjjenek, hanem személyesen is találkozzunk. Kitűztük a nagy napot Ildikóval (ő a levelező társam ) Én megterveztem a programot és készültem a nagy találkozásra.

És mint tudjuk ember tervez .....

Szóval jöjjön a krónika, hogyan lehet percre pontosan leszervezett napot, megkeverni és csandissá tenni.( És tudjuk, hogy mindig jól jövök ki a csandis dolgokból, ebből is sikerült, nagyon is:)))))
Reggel izgalomtól fűtve ébredés és feszültség levezetés képpen egy kis takarítás:))Vendégek fogadása 11 körülre volt várható a város plázájánál, így nyugis napi rutin feladatok elvégzése( pl mosás, kenyérsütés) Telefonhívás 10 óra magasságában, melyben egy másik (szintén közösségi portálról való) ismerősöm feltesz egy kérést :
- Itt vagyok Tőled egy pár km-re, akarnál Velem találkozni? - első döbbenet attól, hogy ez micsoda kérdés, hiszen amúgy egymástól nagyon messze lakunk, hiszen Pirko erdélyi magyar-Nem tudom mikor érünk oda, mert várjuk , hogy mikor pakolnak meg minket-újabb döbbenet .

A. hogyan lesz a napom tovább, hiszen Ildikóék jönnek???(délelőtt Turul madár nézés, Szelim barlang megtekintése, és egy rövid bányászati múzeumos látogatás a program a forgatókönyv szerint, délután Tatán hajókázás és laza séta, fagyizás)

B, mivel kínálom meg Pirkóékat sebtiben??( itallal még oké, de semmi elfogadható kaja itthon, hiszen Ildikóékkal nem Nálunk volt megbeszélve a randi, hanem a városba és enni is úgy terveztem,hogy eszünk majd valamit valahol)

Ekkor az A pont módosítása, majd elindulunk valamikor és ami belefér megnézzük:)))
B, pont palacsinta sütés( máshoz nem volt itthon minden hozzávaló, döbbenet döbbenete baccus de szar házi asszony vagyok, mert hát egy jó házi asszony, úgye legalább 5 fogásos ebédet és vagy 2-3 desszertet elvarázsol a semmiből, természetesen a kiskösztümben és a legtutibb sminkben és frizurában , elbűvölő mosoly mellett. Ebből max mosoly van itthon, abból mondjuk korlátlan mennyiségben) Telefon kézbe, Ildikónak az újabb verzió ecsetelése, melyszerint randi nálunk , és megismerheti személyesen Ő is Pirkót, hiszen írásban már ismerik egymást:)))
Pirkónak gyors vázlat, hogy mi is vár rá és a barátjára, lelkesedése nem hagyott alább, hála:))) Ebéd gyanánt zöldbablevest, lekváros- és túróspalacsintát, kávét és két hatalmas ölelést kapott, én meg azt ,hogy annak ellenére, hogy nem szereti a zöldbablevest életében ilyen jól nem eset neki leves( hiába ha az ember egy hétig nem eszik levest ,szerintem a kőlevest is ízlene neki:)))))
Közben Ildikóék befutottak, Pirkóék pedig már készültek is tovább, hiszen nem csak még egy fuvar lepakolása , hanem a haza út is várt rájuk. Könnyes búcsu, és megint tanú bizonyság, hogy vannak még rendes emberek , és lesz kihez mennünk Erdélybe:))))
Miután Piróék elmentek, 20 perces fázis késében rájöttem,hogy egy fényképet sem csináltam erdélyi barátosnőmmel:((((((((((((((((((((
Én romjaimból kivakartam magam és elindultunk végre kb. 2 órai csúszással város nézni. "Madár"és a barlang letudása után irány Tata , ahol hajókáztunk egyet és tanúbizonyságként egy kép, hogy nekem nem sikerült tökéletesnek maradni a frizurámnak, ellentétben Kate-tel a Titanicban :))))

Hajókázás után irány a Cseke-tó, természetesen körbe sétálása:))Fagyizással erőgyűjtés:)))
És két kép a Cseke- tó körbe sétálása után a bandáról:)))



Kell ennél szebb út???

Szóval nem járatom tovább a szám, illetve az ujjaim, estig jól elvoltunk, és remélem lesz még alkalmunk többször is találkoznunk Ildikóékkal és Pirkóékkal:)) Nagyon jól éreztünk magunkat az apróbb terv módosítások ellenére. Legalábbis remélem nem csak a saját nevemben írom ezt:))))
És mint köztudott a botanika nagy doktora vagyok, ezért egy újabb növény képe és megnevezése: kukacos-zöldagy bigyó, ami egy fán csüng:))))


Ja és menet közben azt hiszem rájöttem , hogy a hajón miért nem maradt tökéletes a lombkoronám, talán azért mert nem Leonárdó állt mögöttem:)))))
És itt vége a mesének, aki nem hiszi járjon utána :)))))


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hat igen tenyleg hol volt , hol nem volt...akar a meseben, ugy is leirhatnank a mi talakozasunkat!!!:))Elnezest szeretnek megegyszer kerni toled, hogy egy picit felkavartam a programodat, na meg lerohantam az egesz csaladod, de olyan finom bablevest eletembe nem ettem mint nalad!!!! Szoval te voltal az en eletmento angyalom, soha nem fogom elfeledni ,talakozasunkat(megjegyzem Szegeden este nekem is eszembe jutott, hogy bakker meg egy kepet sem csinaltunk, habar en sem voltam valami luxus oltozekbe:))).Andim nem csak, hogy van kihez gyere Erdelybe, hanem van egy erdelyi otthonod, vagyis otthonotok!!! Ha hozzam haza jossz Erdelybe!! Megegyszer nagyon koszonunk es koszonok szepen mindent es nagyon boldog vagyok , hogy talakoztunk:))) a te Pirko vagyis Habii baratnod!!!! millio csok:))))))))Imadom a csaladodat!!