2009. július 14., kedd

A gasztroblogok ....

nézésének és az ott olvasottak hasznosításának következménye kérem a következő pár fotó. Hiába az új játékszerem(fagyigép) egyre többször hív játszani, mely játék eredménye egyre több nyomot hagy rajtam( +2kg ).



A vasárnapi köret maradékát, zöldséges rizses gombóc formájában hasznosítottam.Nem sok mindent kellett hozzáadnom a megmaradt körethez, egy tojás és egy púpos kanál zsemlemorzsa elég volt a formázáshoz, készülhettek a gombócok, amiket bepaníroztam. A panírozás után pedig már tényleg pikk-pakk lehetett kisütni a gombócokat. Tartármártással isteni volt, de talán ha előbb rakok el kovászos uborkát, nem ma , akkor azzal lett volna az igazi.
Most nézem ,tényleg elhatalmasodott rajtam a gombócmánia.
Tegnap "komoly" befőzésen is túl estem, a napok óta az asztalon aszalódó sárgabarackokat dzsemnek gyorsan befőztem. Most 4 üveg dzsem boldog tulajdonosa a család. Az igazi nagy lekvár befőzési akció még várat magára, amikor 10-15 kg-ot fogok befőzni.Elvégre is szeretjük a lekvárt (nagyon is).
Ha lekvár befőzés továbbtartott volna , a bejegyzés is hosszabb volna:))))))

Nincsenek megjegyzések: