2009. július 1., szerda

Itt van megjött Bagaméri.....

mondatot javítanám arra, hogy itt van meg jött Csandi , ki a fagyiját maga méri.
Igen, jelentem nekem is van saját bejáratú fagyi masinám. Anyukám lepett meg vele, mivel igen csak költséges mulatság nagycsaládosként fagyizni járni.A bolti fagyik meg tele vannak mindenféle adalék anyaggal, amire nem igazán vágyom. A kenyeret magam sütöm, süteményeket nem szoktam venni, inkább megsütöm.Kevés előre gyártott élelmiszer használok, és nagyon igyekszem elérni azt,hogy minnél egészségesebben együnk, igyunk.Na meg aztán igencsak soher vagyok, sajnálom a pénzt arra, hogy valakinek fizessek azért, hogy rám főzött. Na néha azért tékozló vagyok:)))
Visszatérve a fagyigépre, minden nap aktívan tesztelem a masinát, több kevesebb sikerrel, pl a mai próba nem tudom ,hogy sikeresek vagy kevésbé sikeresek közé fog tartozni:))) A puding illetve a fagyi próbája az evés, és ez még hátra van:)))Ma meggy fagyit készítek. Ehhez készítettem egy főzött fagyi alapot,amit itt találtam :
A kész alaphoz tettem egy nagy adag meggy húst és a keverés fáradságos munkáját a géppel végeztettem el:)))Fotó megint nem lesz, mint eddig egyik adagról sem sikerült képet csinálnom , hiszen mindig megettük már a fagyit mire fényképezőgép került volna a kezembe:)))
Tegnap elővettem egy régi "játékszerem" is, még pedig a joghurt készítőt. Csináltam is gyorsan egy adagot,amihez fél liter tejet és 3/4 doboz joghurtot használtam fel. Ma meg nagy büszkén kanalaztam a sk. joghurtot, amit még finomabbá tettem egy nagy kanál sk. meggy lekvárral:)))
Jefufom meggy, meggy hátán .
És kész a fagyi, megyek hogy még egy fajta meggyeset egyek:)))

Nincsenek megjegyzések: