2009. április 6., hétfő

blog indítása





Annyian írnak már blogot, hogy muszáj nekem is kiprobálnom ebben is magam, mint az életben már oly sok területen.




Probálok kreatív lenni több kevesebb sikerrel :)



Néhány éve még nagy kötőtű forgató voltam , mára már csak ritkán veszek kezembe kötőtűt, de újra szeretném tudásom ebben is megcsillantani.

Igazi nagy szerelem lett a keresztszemes hímzés , amit tavaly fedeztem fel magamnak. Ebben a "műfajban" nagyon az elején tartok, de hát jó pap is életevégéig tanul, hát még én...
Azért büszkén mondhatom, hogy már van néhány jól sikerült alkotásom:))

Nagyon régóta kacérkodom a foltvarrás technikájával, de egy-két kisebb foltocskán kivül még nem sok minden került ki a kezeim közül.

És két nagy "szerelmem" még nem is említettem , ami szerintem szintén igencsak alkotókedvet igényel :

1, a főzés, sütés

2, az írás

Hát kedves látogatóim ezek után , gondolom már vannak elképezelések, hogy milyen bejegyzések várhatók tőlem.

1 megjegyzés:

Ise írta...

Óhh ennek nagyon örülök !!:) Nagyon szívesen olvasom az írásaid:)A kreativitásod határtalan ami számomra nagyszerü így én is tudok ötleteket meríteni töled:D
Szurkolok neked a nyereményjáték gyözelméhez!
Üdv neked:)