2009. április 7., kedd

Párna



Egy újabb "csandis" alkotás megszületik hamarosan.

Letöltöttem egy párnához a mintát, szokásos menet szerint kijelöltem a minta közepét és neki álltam a hímzésnek. Egy idő után láttam, hogy ez nem egészen olyan lesz, mint a mintadarab. Ha már elkezdtem befejezem, gondoltam és egyre jobban éreztem,hogy ez nagyon nagyon más mit amit szerettem volna.Az utolsó öltések előtt jöttem rá , hogy mi is a gond. A mintadarab hímzővászonra készült, míg én kongréra hímeztem. Végül is nem lett olyan borzasztó a végeredmény, miután a mintát kiegészítettem egy felirattal. Jövendőbeli tulajdonos bevallotta, hogy így még jobban is tetszik neki mint maga a mintadarab. Hát még ha kész lesz teljesen a párna, na az hogy fog tetszeni :)))Jövő héten megcsinálom hozzá a keretet és a hátulját. Héten tervbe van a párja is , ami színek felcserélésével fog létre jönni:))
Megállapítottam , hogy különleges "alkotói válságban" vagyok. Annyi mindent akarok csinálni egyszerre, hogy az már válságot okoz az időbeosztásomba:))) De fegyelmezett leszek és előbb a család, házimunka és csak utána az alkotások:)))

Nincsenek megjegyzések: