2009. április 11., szombat

csoda


A hét második felében nem sok mindent "csandiztam".

Befejeztem egy konyhai képem keresztszemes hímzését , és megvettem a kerethez szükséges narancssárga és zöld anyagot. Kimostam őket és a képet is , már csak az összeállítás van hátra.
A bolt ahol felleltem az anyagokat, maga a csoda, és a bolt neve is mindent elmond szerintem : Foltvilág:))Van ott minden ami ollónak, tűnek és nekem ingerem:)) Muszáj lesz jövőhéten is benéznem (jaj de szörnyű lesz :))), a készülő szíves párnákhoz még mindig nem vettem meg az anyagot. Már előre félek a rám váró szörnyűségektől. Szörnyű lesz, hogy nem vehetek meg mindent ami megtetszik:))))


Konyhámat feldíszítettem húsvétosra,
néhány festett tojás segítségével és
egy aranyos kis csibés terítővel.
Idén sem vittem túlzásba a dolgot.
Mint minden évben idén is megfogadtam,
hogy készítek egy-két nyuszis dekorációt ,
egyszer már tényleg véghez is viszem a fogadalmam.


Nem igazán vagyok "húsvétos", sem a vallási részéért, sem a locsolkodásért, nem vagyok oda ,és még a sonka sem vonz. Azért megsütöttem a főt sonka mellé a kalácsot , idén cserépedénybe raktam , ami most a legújabb felfedezésem. Nagyon finomak lesznek a kelt tészták benne. Nem régen buktát sütöttem az edénybe, isteni lett , a mai kalácsom is igencsak megérdemli az előbbi jelzőt:))
Nem édes, nem is sós, egyszóval : finom:)))
Még mielőtt elfelejteném ,bár nem vagyok egy húsvét fan azért :

Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek, aki szereti annak sok locsolót, illetve locsolni valót :))



Én inkább az eper szezont várom. Miért is ??


Talán azért mert májusban amikor érik az eper,
már visszavonhatatlanul szép az idő, zöldek a fák,
és a városban is minden szebb lesz a zöldelő területektől.
A levegő kellemesen illatos a sok- sok virágtól .
Szeretem az epret, az illatát, színét. Hmmm, pavlovi reflexek beindulnak , ha az eszembe jut a kertünkbe szedet eper íze, zamata. Hát még ha belőle készült dzsemet is felidézem ...maga a mámor :)))Egyenlőre beérem azzal,hogy elkezdtek "érni "az eprek a kisszobámba is :))
Nem sok, de már pirosodik egy-két szem:))


Összefoglalva ezen a héten alkottam és nem csandisan, bármibe fogtam jól sikerült ( na ne kiabáljam el és még van egy nap a hétből.))))

Nincsenek megjegyzések: