2009. április 14., kedd

Húsvét után



Kellemesen teltek az ünnep napok.
Nem sok mindet főztem,sütöttem,
valahogy nem volt kedvem,
és sütni is csak úgy tudok ha a szívem is hozzá adom. Most ez a Húsvét inkább a pihenésről szólt :))








Férjemmel és fiammal sétáltunk egy jót a tatai Cseke -tó partján , ücsörög-
tünk,
élveztem a napot ,beszélget
tünk és nézegettem a tavon a kacsákat (kedvenc madaraim)
kattogtattuk a fényképezőgépet minden felé.




Azért esténként volt időm ötletelni és átnézni a kisszobám tartalmát, mit is sikerült felhalmoznom :))) Nem vagyok megelégedve a találtakkal, de azért jó pár tervem megvalósításhoz találtam "alkatrészeket". Néhány apróság megvétele mellett sok-sok dolgot tudok alkotni még. És talán sikerül minden elkezdett dolgot is befejeznem.És most az a fő célom, hogy a meglévő készletet felhasználjam , befejezzek mindent(hátha végre sikerül kifesteni idén a kisszobát, kevesebbet kellene pakolnom)
Este blogokat olvastam és meglepett,hogy ki mivel foglalatoskodik, és micsoda profi szinten.
A legnagyobb meglepetés a kendő kötős csajok okozták, első felindulásomba majdnem elkezdtem én is egy kendőt, csak hála két dolog megakadályozott benne:
1. nincs elég fonalam

2. van annyi elkezdett munkám amit be kellene fejeznem, hogy ehhez nem kell még egy befejezetlen kendő is:)))
Rájöttem, hogy kratívok vagyunk nagyon mi magyarok, lányok , asszonyok:))))Nagyon megtetszettek a következő blogok: Silerika , Erika bökögetései, Andy kuckója , Eszterkézimunka blog.


Vasárnap este összeállt a fejembe két dolog,
amit megszeretnék valósítani már régóta.
Hétfőn este egyiknek neki is álltam ,
egyenlőre a mellékelt kép árulkodik
a részletekről:))
Igazán nem sok látszik még belőle,
de egy-két nap és talán már többet is tudok mutatni.
Szerintetek mi lesz ebből???
Kiváncsi vagyok ki mire tippel, igaz aki kiváncsi hamar megöregszik, de egye fene :))))

Nincsenek megjegyzések: