2009. április 16., csütörtök

Apróságok

Ezen a héten nem sok mindent alkottam, de minden napra jutott valami kis alkotás.
Befejeztem a konyhai fali képet(Eszter után szabadon)




Tehénkés alkotásommal haladok szépen , már egy kép készen van, már csak egy kép van hátra és néhány kis "szösszenetet" kell még öltenem , és persze a végső "simítások":)))




Tegnap kiakadtam magamra. Nem régen vettem három hímző tűt
és mára csak egy van,mert trehánykodtam és nem használtam tű párnát és elvesztettem a munka eszközeim. Megoldást kerestem arra, hogy ne kelljen mindig mindet magammal cipeli( tűpárna , olló) ha nem a kisszobámba alkotok, és meg is találtam.Készítettem magamnak egy pici tűpárnát és az ollóm végre rögzítettem, mert hát a szálat elvágni el kell és általában itt jön a rossz szokásom,hogy vagy az ölembe teszem a tűt,
vagy valahová leszúrom és csiribu-csiribá el is tűnt a tű:)))(Rosszabb esetben valakibe tűnik el)
Így most szál vágás után csak a kispárnácskába kell szúrnom a tűt és megtalálom mindig azt a fránya kóbor jószágot.És velem van az olló a tűpárna:))) És hát hogy nyilvánvaló legyen , hogy kié is ez a kis párnácska ráöltögettem egy Cs betűt:)))

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Huha mar miota megakarom komentalni a csandizmust, de valami okbol kifojolag nem ment:)) Andikam nagyon elbuvolnek az alkotasaid, es el kel mindenkinek dicsekedjem,hogy en buszke tulajdonosa vagyok egy muvednek! Gratulalok es kitartast kivanok :)Millio csok Habiiiiiiiiiiii:) Vagyis a te kis erdelyi baratnod

Csandi írta...

Pirkókám köszönöm szépen a megjegyzést , és használd egészséggel a "művem":)))