2009. április 26., vasárnap

Lustultam:)

Mit tudjuk a lustaság félegészség(legalábbis a közmondás szerint , amit egy lusta ember talált ki gondolom én:)) és én a hétvégén "egészség napokat " tartottam. Mit hétvégén?? , szinte az egész héten.:) Nem sok minden került ki a kezeim közül, inkább egész héten csak molyoltam , belefogtam ebbe-abba. Javítottam egy két ruhát, felhajtottam, levágtam , betoldottam és terveztem , felírtam a terveimet gondolatban, és hasonlók.
Hétfőn találtam a rumliszobámba( ez a kislyuk lenne hivatalos a varrószoba vagy hobbiszoba funkciót betölteni) két gomolyag fonalat és kb 2 óra ádáz küzdelem után , amit magamba vívtam azért, mert nem tudtam mit is kezdjek vele , eldöntöttem,hogy stólának fogom feláldozni a fonalat. Igazi "csandis" tervezéssel álltam neki a dolognak,addig fogom kötni a stólát amíg a fonal tart:)))Szóval lehet hogy éppen csak hát melegítő lesz a dologból, de lehet hogy a bokámat is melegíteni fogja a stóla felkiáltással kikerestem egy nagyon egyszerű mintát, mert hát az ember lánya aki 3 éve nem vett kötötűt a kezébe, úgy van velem ,mint a biciklizéssel , tudom, hogy nem lehet elfelejteni, hamár egyszer megtanultam, de rögtön talán nem a Tour de France leküzdésével kezdek:) Na szóval maradjunk az egyszerű kismintánál és az újra kezdésnél.
Ha valaki béna tud lenni, na az én vagyok kérem:)) Mert egyszerű kisminta ide vagy oda , kellett egy jó idő mire rájöttem megint a kötés lényegére:)) Kötöttem , bontottam , újra kötöttem ,és nagyon nehezen végre belejöttem a kötésbe megint:))


Sőt ma reggelre bebizonyosodott, hogy a hát melegítőnél többet is kitudok hozni a fonalból, tehát bökögetek tovább szorgalmasan:)) Később megmutatom mit is sikerült kihoznom a fonalból és magamból:)))

Tegnap egy régen nem látott kedves barátosnémmal volt "randim", megleptem egy kis ajándékkal , mivel nemsokára névnapja lesz:) Ez a kis kéztörlő az egyetlen darab ami a héten új alkotásként kikerült a kezeim közül, hiába a héten "félegészségesen éltem":)


Sőt hogy tuti hogy egészséges maradjak, ma nem is írok többet( itt kívánom megjegyezni ,lusta vagyok. És mi van akkor?Semmi :)))))
Holnap is nap van, sőt ..........

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajrá itt a Finis!!!!:))) Üdv ise:)

Csandi írta...

Tudtam, hogy Rád számíthatok:)))

Unknown írta...

Na csak semmi lustalkodas:))Kitartas hajra:))Puszika Habiiii

Csandi írta...

Jelentem nem lustultam :)Kötöttem vagy 5cm-t.

Unknown írta...

Huha az mar nagy haladas:)))Legyen szep napod Puszil Habiiiiiii:))