2009. április 18., szombat

Tavasz van!!!!!

Ma egy kicsit össze-vissza lesz a bejegyzésem, kb. olyan mint az időjárás és jómagam is:)


Tegnap végérvényesen beköszöntött nálam is a tavasz.Nem csak a házunk előtti meggy fák virágzásából lehet erre következtetni, hanem a körmömet díszítő kis mintából is látszik:))


Előcsalogattuk a lelkemből ,szívemből a tavaszt ezzel az alkotással. (A gyűrűs ujjamon egy kis cseresznye van , levéllel , szárral és egy kis "fa darabbal":)))
Hú, ha belegondolok, mennyire szeretem a cseresznyét, és a belőle készült rétes, pitét, már is megindul a nyál elválasztásom.



Krisztit ( ő a körmösöm , mert hát nekem olyan is van ám, bő-bő) sikerült meglepnem egy kis ajándékkal,
ami nem csak örömet okozott neki (remélem) de meglepetést is, mert hát az ember lánya nem minden nap kap egy adag textil epret:)))
Elgondolkodtam ,hogy amikor megkérdezte tőlem,
hogy hogyan van nekem ehhez türelmem , akkor vajon magára nem gondolt még soha??
Mert hát ő mit csinál?? Napi X órában tíz kis felületre hoz létre miniatűröket:))
NA ehhez neki hogy van türelme???
Sokszor az emberek nem is gondolják át mit is kérdeznek, és maguk is mit visznek végbe:)))


És a végére szerintem a legjobbat hagytam:)) Más blogjában jártam és ott találtam rá egy nagyon jó fénykép szerkesztő oldalra és hát ezt nem lehetett kihagyni alapon készítettem:))
Fogjuk rá, hogy a hajadon kori képem:P

Nincsenek megjegyzések: