2009. május 17., vasárnap

Mese, mese mátka...

Hol volt hol nem , volt egy hetem ami alatt nem sok mindent csináltam.
Volt némi "rendőrségiügyem": )A jövő rendőrnőjének két ingjét és nadrágját alakítottam a megfelelő méretűre:)
Elkezdtem és be is fejeztem a blackbird salt, amit Nina blogjában láttam először.Most hogy kész van, bevallom, már azon töröm a fejem, hogy ez lesz az a minta ,amit életem első hímzővásznas hímzéséhez fogok használni, és kék színátmentes hímzőszállal fogom hímezni.




Utólag úgy gondolom, hogy a világos rózsa szín túl világos lett, a fényképen szinte nem is látszik.(Maga a kép sem a legjobb, és a keretezés sem maga a tökély:)))Hiábee a csandizmus gőzerővel tör kirajtam időnként:))

Az elcsandizott stólám újra kötésre kerül, mert nem tudom elviselni, hogy használatlanul itt hánykolódik.Egy szép vállkendő leírást találtam, és gyorsan neki is álltam, egyenlőre titok övezi a kinézetét :)) Megaztán aki kiváncsi az hamar megöregszik, tehát nem kiváncsiskodni kérem szépen :)))Úgyis dicsekedni fogok vele, ha sikerül, ha meg nem , akkor azért fogom megmutatni:)
Délelőtt a kötelező "mosokfőzőkteregetek" körökön kivül még egy-két kört futottam , ennek erdeményeképpen jött létre a mákos-barackos-habos sütim és a hütőben pihen a bodzavirágzáskor szinte kötelező bodzás ivólé:))(Még jó, hogy a konyhába ritkán vagyok csandizmusra hajlamos:))

Délután egy jó nagy sétát terveztünk Zé-vel a szomszédos városba, Tatán, de sajnos egy hirtelen jött fogfájás keresztül húzott mindent:(
Azért egy pár képet tudtam készíteni a tó parton álló várról.




Ha a fogam nem fájt volna a mesém is tovább tartott volna:))

Nincsenek megjegyzések: