2009. május 11., hétfő

Kaptam....

Kaptam egy farmerszoknyát a nővéremtől, ami már neki nem kellett.
Nekem se....
Tettem ide-tettem oda, majd tegnap este belevágtam...
Belevágtam a szoknyába és életem első kézi táska megvarrásának projektjébe:))
A szabásmintát a netről szedtem le , sajnos már nem emlékszem , hogy honnan és mikor, valamikor még nagyon régen , akkor...Jefufom mikor is, mondjuk rá, hogy régen:)))
Minden ment mint a karikacsapás , egészen a bélelésig. Ott némi bizonytalanság vett erőt rajtam. De megoldottam a dolgot :)) Jelentem kész van a táskám és holnap már bevetésen is lesz:))


A táska varrásnak amúgy van egy hátrányos hatása, sőt nem is egy.


1, nincs többé megállás, többet is ki kell próbálni, sok-sok fazont még:)


2, rögtön jönnek a megrendelések a család női tagjaitól:))

3, később a család női tagjainak ismerőseitől és azok........................


4, idővel nem tudom majd hova tenni a táskáim, lehet hogy kell majd varrnom egy táska tartó táskát:))
Azt már biztosra tudom, hogy ez az egyszerű kis táska elinditott valamit nálam...
És egy dolog amit tanultam visszaigazolást nyert: bátraké a szerencse!!!!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

En is, en is, en is ........kerek szepen egy taskat!!! Jeffufom, hogy teged idezzelek , honnan ez a rengeteg otlet es enrgia?:)Imadom otleteidet.Habiiiiiiiii:)