2009. május 31., vasárnap

Veszélyes..

... vizekre eveztem ,azt hiszem a kelt ostoros rétessel. Ma megint kellett egyet sütnöm és ez talán még jobban sikerült mint a tegnapi. Írtam is gyorsan a nővéremnek egy sms-t, hogy ne hogy megsüsse a receptet, amit a mindemegette.hu oldalról szedtem le, mert úgy jár mint én, és minden nap sütheti a "rétest" és ostorozhatja magát, amiért egyszer besétált a csapdába.

A rossz idő miatt a kötelező délelőtti kantin szolgálat után beszorultam a varrószobámba és velem együtt hű" fegyver hordozóm" is Málna cica, aki segített a varrásban a maga módján.


Megvarrtam egy pár javításra szoruló ruhadarabot, és a tehenes képet, amit holnap természetes fényben szeretnék lefotózni.
A levágott rendőringek aljából és némi maradék anyagból készítettem egy kis neszesszert vagy "nemistudommineknevezemet":))
Arra gondoltam jó lesz nekem ez a kis ízé arra, hogy konyhapénzemből kispórolt összegeket ebbe tartsam addig míg el nem költöm a méteráru boltba:) Megyek és olvasom tovább a könyvem amit már régen elkezdtem de nem jutottam vele sokáig, majd talán most:)))

Nincsenek megjegyzések: