2009. június 2., kedd

Új szívet...

kapott Lara hosszú idő után, aki nagy nagy élni akarással rendelkezik.Kitartott a műszívvel oly sokáig és gyönyörűűű egy kislány. Szoritok neki és édesanyujának, hogy minden rendbe legyen vele. És közben azon gondolkodom, hogy mennyire is szerencsés vagyok, vagyunk...

NEKEM EGÉSZSÉGES GYEREKEM VAN és nem is egy, hanem három!!!!!!!


Kik is ők??
Elsőszülöttünk Laura , aki soha nem elégedett a névválasztásunkkal,ő Lara nevet választotta volna magának, utálja a hullámos haját és most éppen vegetáriánus.Intenziven tud utálkozni minden féle hús láttán, bezzeg amikor megettek a húgával 30 dkg disznó sajtot és a húsvétra kapott és szeretgetve nevelt nyuszit , akkor még nem undorodott a hústól:)))
Jó fej és alapjába véve tiszta apukája, na jó nem olyan magas, de a szeme az teljesen apai:) Csupa szív kiscsaj. Imádja a tűzoltókat( gondolom azok is imádnák őt:))) a macskánkat és Lily kutyánkat:))

Az ő húga Tamara, aki 14 hónappal fiatalabb első szülöttünknél:))
Tamara a család szépségesse, a család alvóbajnoka és a mindentelérekamitafejembeveszek-je.
Imádja a fényképezőgépet, de csak az objektív előtti oldalát:))
Neki bezzeg mint a szög,olyan egyenes a haja:)) Jó a humora és engem az apukámra emlékesztett nagyon, de nagyon:))


És Dorián a család legkisebb tagja, bocsánat legfiatalabbat akartam írni:))
Dorián...hu nehéz esett őt jellemezni. Kedves, segítő kész , lefényképezhetetlen( nekem azért sikerült) és letud venni a lábamról rendesen. És a nézése , na az kérem leírhatatlan...
Nagy dumás, bár ennek a tanítónénije annyira nem örül a magyaróra közepén.
Nagy bicós és szerelő művész, bámulatos gyorsággal tud szét szerelni mindent( össze már nem)



Szóval ők az Én kincseim, akikre büszke vagyok és talán elmondhatom , ők a legjobb alkotásaim az életben, akiket nem csandiztam el, mint annyi mindent az életben. És hálát adok a sorsnak, hogy vannak nekem ,nekünk...Remélem megkimél mindeket az élet fele annyi szenvedéstől is, amin szegény újszíves Larának már átkellett mennie.Innen kívánnék neki jobbulást és minnél előbbi szabad levegőt......................
( Csendbe megsúgom de csak nektek akik olvassák a blogom Zé is a legjobbjaim közé tartozik, Róla majd egyszer valamikor bővebben:))))))

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon orvendek, hogy vegre bovebben is beszamoltal a gyerkocokrol.Gratulalok mind 3 -jukhoz, nagyon szepek es en is minden jot kivanok szamotokra.Habar a kis Lara torteneterol en semmit sem tudok, de azert szoritok neki innen Erdelybol, es gyogyulast kivanok.Millio csok Habiiii:)) ezt most foleg gyerekeidnek kuldom( de neked ) !!

nöné írta...

Élvezetes volt Csemetéidről a beszámoló! Helyesek, aranyosak!

Csandi írta...

Köszi szépn, büszke is vagyok rájuk:)))