2009. június 7., vasárnap

El kell mesélnem valamit, ...

de rögtön nyomban.
Tegnapi bejegyzésem folytatása képpen Nöné és Zé ráhatására ma délben jelentkeztem végül is a játékra.Délbe közhíré is tettem itt a blogomba a bejegyzést a jelentkezésemről.
Délután Nina jelezte levélben, hogy sajnos nem tudja fogadni a jelentkezésem mert nem talál bejegyzéseket a blogomba és sajnos ebből a körből kimaradtam.
Első felindulásomba töröltem a jelentkezésről szóló bejegyzést és nem is tudtam mit csináljak. Gondoltam na ez már halmozott csandizmus:)))Sőt köbösített :)))
Na nem ezt már nem hagyom ennyibe gondoltam , és írtam gyorsan egy levelet, melyre nagyon gyorsan jött a válasza és végül is megoldottuk a félreértéseket:))

Szóval akkor most közhíré teszem végérvényessen:




JELENTKEZTEM NINA JÁTÉKÁRA!!!Kiváncsi várom ki lesz a párom:)))

Nincsenek megjegyzések: