2009. június 4., csütörtök

Vendégünk volt...

ma egy pici veréb személyében. Igaz nem sokáig,mert szegény elhalálozott:((((
Szegénykéről gondoltam,hogy nem fog hosszú karriert befutni nálunk, de hogy ennyire rövid ideig lesz velünk, nem gondoltam .Szegényke balesetet szenvedett valahol és nálunk landolt a kertben. Lányok rögtön pártfogásukba vették a kisjószágot, rögtön nevet kapott (Csibuszként van neve bejegyezve a világhálón, mert rögtön kikellett írni a lányoknak a msn-re hogy Csibuszom van:))
Néhány óra múlva a bejegyzés át lett írva: Csibuszom volt:(
Azért egy kép erejéig megörökítettük a kis madárkát.

Vidámabb témára térek. Múlt héten elfelejtettem megmutatni a kész tehenes képecském.Nem a legjobban sikerült a keretezés, de hát mint tudjuk csandizmus az már csak csandizmus:))Arról nem is beszélve, hogy a fényképezést is még gyakorolnom kell, mert hát.......Annyira nem csámpás a keret, mint ahogy a kép mutatja,és inni sem ittam varrás közben, tehát .....(vagy mégsem?? hmm mindegy , nekem tetszik a végeredmény és kész:)))

És hogy bebizonyítsam,hogy végtelenül kedves, aranyos és szeretni való ,jó ember vagyok, íme egy pár virágos kép is:)))Mert hát aki a virágot szereti .......




Szerénységemről már csak itt merek bejegyezést tenni:))))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szegeny Csibusz:( sajnalom:(. Szepek a viragaid:)) de nagyon:)) Kellemes Hteveget! Habiii:)