2009. június 6., szombat

Gondolkodóban vagyok...

...mert láttam Nina blogján, hogy újra indul az "ajándékcserélősjáték" és nem tudom eldönteni,hogy merjek jelentkezni. Tetszik a téma , ötletem is van már vagy 3-4,tetszenek a szabályzatban található feltételek is, de vagyok én annyira "profi", mint az első körös lányok???
Ma éjjel alszom még rá egyet és holnap éjfélig van időm jelentkezni.:)))
Vettem végre hímzővásznat, és nem bírtam ki , hogy ne próbáljam ki azon melegében.
Mit ne mondjak érdekes és szokatlan volt rá hímezni.A harmadik keresztszem után tudatosult bennem, hogy fogom szeretni , sőt nagyon is:)))

Még van aidám, ezt ma elkezdtem felhasználni egy nagyobb képet fogok rá készíteni, amit ajándékba szánok valakinek, igaz még nem tudom pontosan kinek, de időben ráfogok jönni ki is lesz a boldog(??) tulajdonos.

Délelőtt a vásárlás-mosás-főzés szokásos köreiből az szakított ki, hogy rájöttem ma valamire. Arra ,hogy élni tudni kell, és erre a legjobb bizonyítékom tárom fel most,íme:
Csak lazán ,nyugisan , kényelmesen:)))

1 megjegyzés:

nöné írta...

Én is szoktam nézegetni az elkészült és megérkezett ajándékok fotóit, és meg kell hogy állapítsam, egytől egyig gyönyörűek. Na de kérdem én, ki bízzon az emberben a legjobban, ha nem önmaga! Az a véleményem, hogy igenis tessék belevágni! Mutattál Te már olyan szép dolgokat, amikkel bátran versenyre kelhetsz az "elsőkörösökkel"!