2009. június 18., csütörtök

Alakul ez, mint ...

ama púpos gyerek, ama bizonyos prés alatt. A héten haladgattam a gésás képemmel, amit egy régebbi Praktika magazinban találtam , bár nem tudtam olyan sokat hímezni, mint amennyit elterveztem , a meggy, ami a házunk előtt lévő fákon hatalmas mennyiségben érik , nem hagyott sok időt a hobbimra. Dzsemet főztem és magozva is került a fagyasztóba. Nagyon sokat segített a konyhai projektba anyum is :) Hála Anya ügyes kimagozós kezeinek télire most már van sok -sok üveg édeskés , kellemesen pikáns, gyönyörű piros meggy dzsemem. Este rögtön egy üvegnyit fel is használtam , mert láttam egy gyönyörű piskóta tekercset Nöné-nél, amit rögtön ki is kellett próbálnom.Tudnék áradozni arról, hogy tényleg mennyire jó a tészta ,szépen megsült , magas lett és nem tört szét felcsavarásnál, és milyen könnyen lejött a vizes ecsettől a sütőpapír a tésztáról, de inkább csak annyit mondok, SZUPER :))Fényképet a sütiről nem tudok csatolni(mire modellem sorra került volna, bendőnkbe landolt szegényke) ezért marad nézni valónak az alakuló gésáról egy pár kép:)))
"Gésanéni" mellett Laura névnapi ajándékához is-amivel jól el is vagyok csúszva, mert szerdán volt Laura névnapja- hímeztem valami szépet. A mintát a neten találtam és nagyon jó volt hímezni, kedvem leltem benne. Remélem a hétvégén lesz annyi időm és energiám, a további meggy dzsemezés mellett, hogy megvarrjam belőle a könyvborítót, illetve, hogy pontos legyek egy füzetet fogok bevonni valami szép anyaggal:)) Szerintem nagyon szép lett(eddig ):)))

Elkezdtem hímezni a SWAP ajándékom, amiből van még hátra bőven hímezni valóm, és még varrnom is kell majd egy keveset rajta. De van rá időm bőven, hiszen augusztus közepe a küldési határidő. Olvastam ma, hogy akár július elseje után már postázhatnám is az ajándékot. Hát egy dologban biztos vagyok, nem Én leszek az első "postázosangyal".Furcsa úgy írni a készülő műről, hogy semmit nem lehet elárulni róla a nagy közönségnek. Annyit azért elárulok, hogy nem tűpárna, és nem is olló őr, és nem is ...........

-Itt kivánom megjegyezni, hogy aki kíváncsi az...............................az is marad:))))))))))


3 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon örülök, hogy jól sikerült a piskóta!
A hímzések pedig biztatóak, nagyon várom már a végüket!

Csandi írta...

Nöné,szerintem érdemes lenne egy kicsit "gasztroblogososnod". Te kísérletezel, Én meg utánozlak majd:)))

nöné írta...

Ok, van is egy következő tervem, de picit még arra várni kell, hogy rászánjam magam:o)