2009. június 26., péntek

Beköszöntött ..

.... ezerrel a nyári szünet , legalábbis a gyerekeimnek, és több százezer másik gyermeknek. Az első két három nap ,azzal telt , hogy bepótolják az elmaradt alvást a lányok és persze Dorián is. Tamara, mivel tegnap már unatkozott egy kicsit, fogott egy cipősdobozt és hercegnőssé tette:))) Ebben kaptak helyett a táncolással és a szépségeskedésével szerzett érmek, tiarák, egyéb kincsek. Szerintem szép lett a doboz:)))


Bevallom én nem unatkoztam a héten.Hétfő óta minden napra jutott valami kis(?) feladat a kötelező mosokfőzöktakarítok körökön kívül.Lássuk csak a teljesség igénye nélkül:

-Sütöttem meggybefőtett, ami abból áll, hogy a kimagozott meggyet szorosan beletömködjük a csavaros üvegekbe közé teszünk üvegenként 3-4 evőkanál kristály cukrot és lezárjuk az üvegeket. Én nem tettem bele tartósítószert, -kolleganőm sem szokott , és így is eláll állítólag 1-2 évig is- és betettem ez egészet a sütőbe egy nagy tepsibe amibe öntöttem egy kevés vízet. Másfél órán át sütöttem a befőttet a legkisebb lángon. Ezalatt a meggy összeesett egy kicsit és levet engedett. igaz nekem nem lett úgy tele az üveg, hogy az összes meggyet ellépje , de állítólag a felső sor egy kicsit kifog száradni, de a többi isteni lesz:))


-Szerdán elkezdtem egy tanfolyamot , társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadó leszek, ha nagy leszek:)) Nem tudom miért van az, hogy az ember lánya 35-45 éves kora között jön rá, hogy még ezt is , meg azt is megakarja tanulni. És csak tanul és csak tanul. Persze közben viszi a háztartást , egyengeti a gyerekei útját, a hobbijának él, és ezerszer megfogadja a tanfolyam vagy tanév vége felé, hogy soha többet semmit nem fog tanulni. Erre mi történik ha kezünkbe vesszük a bizonyítványt?? A kifelé tartó úton észre veszünk egy táblát amin egy újabb tuti tanfolyamot hirdetnek, és kb 2,34 perc múlva már tudjuk is mivel fogjuk tölteni a következő hónapok estéit , szabadidőnket:)))

-Sütöttem meggyes pitét , amit , mivel a sütöm mindent megégett most pataki tálba sütöttem , és nem is égett meg az alja:))

-Tornáztam is kétszer , ami nem kis szó, hiszen az utóbbi időben rettenetesen lusta voltam , vagyok.

-Mivel nem vagyok haragtartó Gésanéni ruháját is tovább "varrtam" , és a SWAP ajándékba is haladtam egész jól.

Holnap Tatára megyünk át, ha az idő is engedi, mert Víz, Zene, Virág fesztivál van. Ezen a fesztiválon vannak virágkötök, zenei koncertek, és a tatai tavon , tóparton rengeteg program. Majd elmesélem miket is láttam , remélem nem csak esőt és záport:))))


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: