2009. június 21., vasárnap

Tisztelettel....

... jelentem ,ma hajnalban összevesztem Gésanénivel, mert menet közben kiderült, hogy "elszabtam" a ruháját egy darabon. Kibontottam a hibát, de most egy hétig haragszom rá -t játszom , ergo nem is akarjuk egymást látni. :))

Ismét lekvárt főztem be, ebben Zé volt a tettestársam , most legalább megtudtam,hogy neki is nem csak Anyumnak vannak nagyon ügyes magozós kezei. Hú de jól titkolta ezt eddig az elmúlt 18 évben:))
Piskóta tekercs is készült megint, csak megint nem bírtam lefotózni, sok volt a sütire éhes száj.
Semmi más mutatni valóm nem akad, pedig csináltam ám mást is, csak az még nem publikus:))) Jövő héten be akarom fejezni a SWAP ajándékom, végre teljesen összeállt a fejembe az ajándék, nem csak hímzésileg, hanem kivitelezés szempontjából is.
Jelentés vége. Jobbra át, balra át, kerülöm a vasaló táját :)))Jaj miért is utálok annyira vasalni??

Nincsenek megjegyzések: