2009. június 14., vasárnap

Sikerült ..

..megtanulnom a kép feltöltést,úgy , hogy ha rákattintanak,akkor nagyban is kiadja(remélem) a képet. Sokáig tartott, de csak azért is megcsináltam :))( Itt most megveregetem a vállam, és kezdem kapisgálni, hogy kitől is örökölte a középsőgyerek a csakazértis jellemvonását.)

Egy tálból cseresznyéztünk Zé-vel az utóbbi időben :))) De már annyiszor,hogy pitét sütöttem a végén a cserkóból. "Sajnos " finom lett:))) És ha belegondolok , hogy már érik a meggy a ház előtti fákon és abból micsoda pitét fogok készíteni, csurog a nyálam és elméletben híztam már 5 kg-ot. És ha így folytatom nem csak elmélet lesz a dologból, hanem megint meghízom, na nem mintha most nem lenne rajtam mit fogni extrán, de voltak olyan idők amikor "hátasló" korszakom éltem:) Mentségemre szolgáljon két dolog
1) hogy ma rászántam magam a tornára és egy nagyon nagy sétára Zé-vel a városban, sétáltunk vagy 5 km , és meglepő, de jól esett:))
2) ellen lehet állni ennek ??


Sokat haladtam a gésás hímzésemmel, most egy kicsit dugdosom előletek, de a héten minden féleképpen megmutattom. Szombaton keresgéltem a Swap-os páromnak ajándéknak valót és elolvastam a blog bejegyzéseinek jelentős részét, na nem mindet. Sok mindent megtudtam róla, így már összeállt a kép mit is készítek neki:)) Hónap végére össze szeretném gyűjteni a hozzávalókat és akkor már semmi sem tart vissza az ajándék készítéstől:))
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: