2009. június 9., kedd

Hiányérzetem van..

..mert kicsi fiam "osztálynyaralni" van és csendes a ház.
Nem is gondoltam, hogy ennyire tud hiányozni a csacsogása ,a lustasága , az egész kicsi lénye.
Mivel kevesebb a dolgom, tegnap sok időt töltöttem a gép mellett és sok mindent kipróbáltam a blog szerkesztése, csinosítása érdekében.A későbbiek során sokat alkalmazni is fogok majd, de egyenlőre még kisérletezem,tanulgatom a dolgokat.
Amúgy ma reggel úgy indultam a napnak, hogy nem fogok szinte semmit csinálni. Igyekeztem is tartani magam a tervemhez, ehez képest reggel 1/2 7 kor ment a mosógép, kivasaltam egy pár darab ruhát, túlóráztam a munkahelyemen, rizskoch-ot készítettem, beszedtem a ruhákat,felsepertem, hímeztem és levágtam Zé haját.Ezzel kapcsolatban van egy jó storym , gyorsan elmesélem.
Szóval, ismerösőmmel beszélgetés közben előjött ,hogy a fiúk haját Én vágom. Nem nagy ügy, nem tart sokáig, mert az egyiknek már alig van haja(bocsi Zé:)))) a másiknak meg annyi van hogy kb. olyan mintha füvet nyírnék:)) Igaz akkor szeretem a sérókat rendezni amikor kedvem van hozzá , de már rég óta nem költünk férfi fodrászra, amit ecseteltem is ismerősnek.
Erre a reakció:
-Könnyű neked , mert Te tudsz varrni!-na erre nem tudtam mit mondani, de megvallom gondolkodóba estem , miért is könnyű nekem? Talán azért mert ha eltolom a haját valamelyik pasimnak, akkor vissza tudom varrni az elszabott hajat?? Vagy mert van szabó ollóm és esetleg bubigallért is tudok szabni a fiúk fejére??
Aki tud segíteni a megoldásba , az tegye meg, hátha okosabb leszek:))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Andikam meg kell jegyeznem, lassan a csandizmus tenyleg profizmus lesz:) es ez nem ugratas ez szintiszta igazsag!!!(figyelem harom felkialto jel van) :)
Szoval a bloggod egyre szebb es valtozatosabb, irasaid meg elso pillanatol megragadtak , na meg alkotasaid is:)Szoval konnyu neked:))). Jah jut eszembe ezt a mondatot mindig azok szoktak mondani, kik semmihez sem ertenek, en is mindig ezt kapom a fejemhez vagva, hogy konnyu neked, hat nem konyuuuuu nekunk, ezt jol jegyezze meg mindenki!!!
Millio csok Habbiiii:)