2009. május 30., szombat

Készre jelentés:)

Az új projektek előtt a félkészek befejezése volt a cél.
Hát kérem jelentem ma befejeztem a vállkendőm. Reggel már "csak "szélén lévő "fodrot" kötöttem rá, és megmondom őszintén ez okozta a legnagyobb kihívást, mert összesen 1008 szem mondom , illetve írom ezer nyolc szem volt a tűn. Lehet hogy nem vagyok normális, de miután kétszer is neki álltam a hivatalos szegélyének, de nem tudtam jól elosztani a mintát, sehogy nem jött össze,berágtam és minden szemből csináltam 3 újabbat és ezzel kötöttem 3 sort. Lezártam az utolsó sort és íme ez lett a végeredmény:))
Szerintem egész jó lett:)))

Holnap a tehenes képecském akarom végleges formájába önteni, és egy halom javításra váró ruhát szeretnék megvarrni.
A mai nap fény pontját a keltostoros rétesem okozta, igaz nem tudom miért rétes a neve , amikor szerintem szuttyogós kalács inkább. Szuttyog a rengeteg kakaó alatt a tészta:)) Elhíreszteltem a családba, hogy olyan rossz a süti, hogy bevállalom az egész megevését , azért nehogy elrontsák a gyomrukat.Nem hittek nekem, ezért holnap megint süthetek egy újabb adagot vagy kettőt??:))))))

Nincsenek megjegyzések: