2010. április 6., kedd

Csak csendben halkan írom .....

ma egy éves lett a blogom.
Nem lesz tűzijáték és torta sem gyertyával, csak egy kis játékot hirdetek itt csendbe ma.

képforrása:https://pixabay.com/hu/illustrations/boldog-sz%c3%bclet%c3%a9snapot-%c3%bcdv%c3%b6zlet-k%c3%a1rtya-1275340/


Aki ma és holnap bejegyzést tesz a blogomba arról, hogy itt járt, vasárnap sorsoláson vesz részt, ahol kisorsolok egy sk. ajándékot.
Az ajándék félig titok, de aki rendszeresen olvas, annak talán vannak emlékei mit kaphat.

9 megjegyzés:

nöné írta...

Én pedig csendben, halkan gratulálok, és boldog blogszülinapot kívánok!

Anice kötős blogja írta...

Üdv a szülinap alkalmából!

Silerika írta...

Gratulálok a szülinapos blogodhoz! Éljen, éljen sokááá!!

Melusee írta...

A csendben, halkan ünneplőnek egy hangos és vidám HURRRRÁ!
Boldog blogos bolondozást, és még legalább annyi évet, amennyi nap eddig vol :))
(És csak így zárójelben: tényleg gratulálok, nem csak az ajándék miatt hagytam kommentet :))

Unknown írta...

Nem is hiszem, mar egy eves a bloggod??? Oke ertem en ,csakcsendben unnepelunk. Pszt Boldog Blogger Szulinapot ugy kb meg vagy szazat!!!

Christine írta...

Boldog blogszülinapot, még egymillió bejegyzést!!!

Kryx írta...

Boldog Blogszülinapot neked! :) Én már megkaptam az ajándékomat! :) Annyira édes a nyúl, köszönöm szépen. :)))

Cinella írta...

Nagyon sok bejegyzést még a szülinapos bloggodba. Szeretnék jelentkezni a játékodra. Nem teszel ki valamilyen képet, mert így elég nehéz kitenni a felhívást a bloggomra.

Csandi írta...

Köszönöm a köszöntéseket kislányok :)))
Cinella, üdvözöllek a rendszeres olvasóim között.Azért nem tettem ki képet és csak kiscsendes ünneplés lett, mert így sokkal érdekesebb és személyesebb, úgy mond, meghittebb:)))))))))))))))