2010. április 11., vasárnap

Monológ egy fontos esemény kapcsán,mert ....

ugye egy születésnap az:)))


 Arról nem is beszélve, hogy még mielőtt megmutatnám a meglepit olvasni is kell, nem lehet semmit csak úgy "ingyen":)
Szóval , bizony már 1 éves lett a blogom:))
Saját magam megleptem eme teljesítményemmel, hiszen magam sem gondoltam,hogy tudok annyi bejegyzést tenni, amennyit megtettem. Mert az egy év alatt 144 bejegyzést tártam elétek.
Írtam a kézimatatásimról, a családomról, konyhai ténykedéseimről , érzelmekről és talán mások számára értelmetlenségekről ( bezzeg saját magam számára minden gondolatom olyan tiszta, érthető:)))))
És talán annyira nem lehet rossz a fogalmazókám, ha szert tettem sok rendszeres olvasóra, akiknek köszönöm a kitartásukat:))) És bízom benne, hogy Nöné, Alice , Kryx, Silerika , Christine, Melusee, Sziránszki, Barbi,( Ti szoktatok rendszeresen megjegyzést írni) is így gondolja, hogy igazi blogbarátságok is születtek.
Napi élő kapcsoltaimnak is jót tettem a blogírással, hiszen a családom távol élő tagjai , ismerőseim , barátaim is nyomon tudják követni mindennapjaim és bizony sok kimondatlan gondolatom, a távolság miatt nem érzékelhető hangulatom, érzésem tudtam így tovább adni.
Sokat tanultam mások blogjából, sok szépséget láttam másoknál, találtam ötleteket , melyeket csandisra véve én is megvalósítottam.
Sokat segített a blogírás abban is, hogy az önbizalmam alkotásaim "milyensége" miatt jó helyre kerüljön, ne becsüljem alá tudásom és kreativitásom. Alkossak és merjem elengedni a fantáziám, merjem megmutatni azt , hogy bizony egy kis csandizmus teszi egyedivé az alkotásim.

És bátran lemerem írni, hogy 1 év után a csandizmus bizony tényleg új fogalom lett:)))
(Alig vagyok nagyarc:))
És jöjjön aminek jönni kell. Sorsolok mindjárt.
Folyt köv.........................



1 megjegyzés:

Kryx írta...

Én így gondolom! :):)