2010. április 15., csütörtök

Mivel olyan pocsék idő van, hogy ....

..az csak na, szabadidőmben mást se csinálok, mint a lakásban ücsörgök és varázstűmet használom. Nem szeretem idő van mostanság, meg tegnapság is az volt , sőt már napok óta az van. Amúgy is hadilábon állok az égből jövö mindenféle halmazállapotú folyadékkal.
Utálom a hóesést , mivel személyes sértének veszem a hópelyhektől, azt a pimaszságot, hogy az arcomra esnek. Annyi, de annyi helyre eshetnek, de nem, ők pont rám , azon belül is az arcomra esnek. Na és persze az eső cseppek sem jobbak:)Sőt az esőcseppek még nedvesebbek is talán, mint az "uncsitesó" hópelyhek. Na mindegy ....


Ennyit haladtam az elmúlt napokban a "titkos mintámmal" , amiből ha készen lesz ez lesz, illetve hasonló lesz:))Ez is egy szeretem hímzés úgy , mint a Székely Sampler:)

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Silerika írta...

Nem semmi, nagy feladat vár még rád, ha olyan lesz, mint az a bizonyos! Hasznosan telt a napod, én tegnap tartottam esős-varrósnapot! :o))

nöné írta...

Nagyon szép lesz!

Kryx írta...

Na ezt nem gondoltam, hogy ekkora lesz. :) Viszont a végeredmény... :) Alig várom, hogy készen lássam. :)

Csandi írta...

Hát igen, nem aprózom el a kihívásokat mostanában:)