2010. április 8., csütörtök

Újabb PIF -re jelentkeztem , de most már Ti jöttök

Mert úgye szeretnétek kapni Tőlem valamilyen kedves kis meglepetést, ajándékot. Ennek érdekében én már meg is tettem az első lépés. Jelentkeztem Christine blogjában a játékra.



Tehát a szabály az, hogy én Christine-től kapok ajándékot, én pedig egy éven belül készítek az első három jelenetkezőnek ajándékot, cserébe csak annyit kérek, hogy ők is tegyék ki a felhívást a blogjukon és ők is készítsenek három emberkének ajándékot.

Nem erőszak a disznótor, jó lenne ha sikerülne valakit meglepnem:)))
És persze Ti is meglephettek azzal, hogy jó sokan jelentkeztek, mert itt is van még kiadó helyen nálam :))))


2 megjegyzés:

Melusee írta...

Első-első-első! :)))
Akkor most jelentkezem. A felhívást még ma kiteszem a blogra és persze nem felejtem el, hogy Te nálam jelentkeztél egyre :)

Csandi írta...

Szerencséd Meluseee:))))))))))))))