2010. április 12., hétfő

"Postás kisasszonyunktól" édes istenem ....

mentesen meg az ég! Az egész ott kezdődött, hogy tegnap egy kedves, kellemes "kötelességemnek" tettem eleget. Levelet írtam egy kedves blogbarátnémnak, kísérőként az ajándékom mellé. Nehezen, de összejött, és oly hév ragadott el, hogy gondoltam valami kell még arra a levélre és az A4 méretű borítékra.
 Ötlet jött, kivitelezés eltartott egy darabig :)) Sablon kivágás, persze nem nagy minta jó sok vonallal,ceruza helyezés, reszelés, satírozás..... Minden flottul megy, és boríték bal alsó sarkában egy gyönyörű rózsaszínű rózsácska minta néz vissza rám. Elégedett mosoly és irány az ágy :)) 

                                                forrás: https://pixabay.com/hu/photos


Ma eljött aminek jönni kell, levél feladás, persze ajánlottan és elsőbbségin, nem egy rossz élmény hatására:( Postás kisasszony csúnyán néz, mert dolgoznia kell ,vagy éppen más miatt, de csúnyán nézett és nagy sebbel-lobbal matricát ragasztott a borítékra. De hovaaaa?? Egyenesen a mintámra, nem alá, nem mellé, nem főlé, pont ráááááá!! Zé megjegyezte, bizonyára a postáskisasszony képzőbe tanították a hölgynek, hogy bal alsó sarokba kizárólag pont oda lehet ragasztani a matricát. Lehet hogy én voltam a hülye , hogy ennyit sem tudok, postás szabványul, vagy csak nekem tűnik természetesnek, hogy nem a mintára ragasztják, hanem mellé, felé, alá vagy bárhová a kb 2 tenyérnyi szabadon maradó helyre az az ajánlott és elsőbbségi matricát???? Esetleg csak túl érzékeny a lelkecském???


 

8 megjegyzés:

Kryx írta...

Hihihi! Boldogult kollégista koromban mindenféle színes újságból csináltunk borítékot. Azt sem szerették... Tuti, hogy tanítják nekik. :)

nöné írta...

Érdekes, mindenhol ilyen "kötelességtudóak" ezek a postáskisasszonyok? Én még akárhánnyal találkoztam, bumfordi volt, mintha a pokolba kívánná az ügyfeleit, unott pofával csinálja a dolgát, és még olykor-olykor rosszindalatú is:o(

Christine írta...

Hmm, csúúnya postásnéni... Nálunk ezeket a "levonókat" bal középre rakják, akkor nem egységes a szabvány?

Unknown írta...

Én azt mondom az ilyennek ne legyen nagyobb öröme!! Te pedig máskor is rajzolj szépet, hátha kifogsz egy jobb hangulatú postás kisasszonyt! Ne engedd, hogy elrontsák a napod! :)

Csandi írta...

Ma rájöttem a titokra, és a válaszokra:
1, nincs egységes szabvány
2, tantárgy a: legyünk unottak és mérgesnézésüek a mai elektronikus világban:))
3, érzékeny lelkületüek bizzák másra a posta látogatását, amiről nem tudunk, az nem fáj:)))

Silerika írta...

Juj, de bosszantó!! Nálunk is bal középre nyomják a kék bélyeget.

Andy kuckója írta...

A balkezes hölgyike mindíg ballábbal kel fel. Talán ez a gondja a kicsikének. Velem is mindíg ilyen, nyugodj meg.

Csandi írta...

Ez most nem a kisbalkezes "szörnyeteg" volt , hanem a "dundika":)))Elnézést a minősítésért, én sem vagyok egy nádszál, de ...........
De én legalább mosolygos vagyok:D