2010. április 24., szombat

Dorián ma megkérdezte, hogy....

elmehet -e az osztálytársa szülinapi bulijába? Igen, volt a válasz, csak egyedi ajándékunk nem volt még. Persze mindez 10 óra magasságában, a buli meg kettőkor kezdődik:)
Na ekkor jön jól, hogy anyuka mindenféle anyagot eltesz: -Jól jön ez még valamire!- felkiáltással, és valóban mindig jól jön egy kis anyag. Kerestem , kutattam, hogy mit is tudok gyorsan alkotni az itthoni készletből, és ezt a tornazsákot dobtam össze:))) Semmi szabályos sorrendet nem alkalmaztam , sőt még a csíkokat is úgy varrtam egymáshoz, ahogy anno lemaradtak valahonnan. Bélést egy ezüst színű anyagból kapott, és hogy teljesen egyedi legyen, névre szólóvá tettem:)))

Némi édesség és mehet a gyerek bulizni. Szerintem totálisan kishapsis lett a színösszeállítás:)) Kettő óra 10 perckor már a buli helyszínén átadásra került meglepi:))

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

nöné írta...

Naaaagyon tuti lett!

Csandi írta...

Köszi:))

Silerika írta...

Szuperanyu vagy ám !!

Csandi írta...

De jó is lenne azá vállni:))