2010. április 18., vasárnap

Ha már egyszer kisütött a nap ....

a hímzőtűmet elküldtem pihenni egy kicsit. Eleget bökdösöt, szúrkált már az esős időben:)
És kimentem a kertbe virágot nézni....... De a lakás is virágba borult ... Keresztlánykámtól és Zétől a rózsák után a második kedvenc virágomat kaptam névnapomra.....
És a fazekas talákozóra is elmentünk, ha már egyszer sütött a nap....
Ez tetszett a legjobban ...
Bevallom kicsit csalódtam a fazekas találkozóban ,az egy dolog, hogy az első volt, de azért az szégyenletes , ahogy a kiállító terem be volt rendezve. Az is elgondolkodtatott, hogy a kereskedőket, miért abba a terembe kellett bezsúfolni, ahol ezerrel népdalokat énekeltek a színpadon. Mivel nem én szerveztem , nem is szólok egy betűt sem többet:))))
Azért az útunkról egy kicsit mesélek, mert úgye nap nem telhet el csandizmus nélkül. Felkerekedtünk, mentünk és mentünk. Megérkeztünk, sehol semmi , se egy tábla, se egy autó, nagy nyugalom a faluban. Ejnye micsoda fazekas találkozó ez, ahol semmi mozgás .... Vagy elnéztük a dátumot és májusba 17-18-án lesz? Kissé mérges lettem és újabb irányt adtam ki Zé-nek , menjünk a tatai öregtóra. A tóparton egy plakát került a szemünk elé nagy betűkkel a fazekas találkózóra csalógató felírattal és a döbbent: Csandi Neszmélyre vitette magát fazekasokat keresve , Naszály helyett:))) Zé azért elvitt Naszályra, ha már egyszer fazekasokra vágyom....
Megtudtam Zétől azt is ma ,hogy Naszály honnan kapta a nevét. Elég ha annyit mondok, hogy úgy kezdödött , hogy Noé ment a bárkáján az asszony szekálta, mert fazekastalákozóra akart menni, kikötöttek , hátra szólt az asszonynak: Naszálykiasszony.....


Posted by Picasa

7 megjegyzés:

nöné írta...

Andikám, kívánok Neked nagyon boldog névnapot! Szép virágot kaptál!
Úgy látom, a Te Zéd olyan, mint az én eLem:O) Ő is mindig mond valami sületlenséget:oDD

Csandi írta...

Nöné, köszönöm szépen:) Hát igen Zé....:)))))))))

Silerika írta...

Boldog Névnapot kívánok!! Milyen szép a virágod! :o))

Kryx írta...

Akartam neked írni reggel sms-t, mint a másik Andi barátnőmnek, de rájöttem, hogy nincs meg a számod. :)
Úgyhogy itt kívánok nagyon boldog névnapot! :)

Csandi írta...

Köszönöm szépen a köszöntéseket:)))

Christine írta...

Boldog névnapot!! A párod pedig "nagy szám" lehet, aranyos a vicc:)

Csandi írta...

Köszi Christine:)))