2010. április 23., péntek

"Titkos hímzés".....

egy kicsit lassú hímzés is lett:) A héten tegnap végre tűhöz jutottam és beleszúrtam egy keveset( Mint egy narkós napló részlet kb. olyan ez a mondat:)))))))))))))

Mivel az idő mára megint nem éppen a legjobb..................

És akkor most mutizom, hogy micsoda szépséget kaptam kedves blogBarátnémtól Kryx-től. Minden bobina nagyon kis finom darab , és hát a szalagok. Egyik szebb mint a másik. Egész délután csak simogattam őket , és tervezgettem , hogy hova is fogom felhasználni. Egyenlőre még nagyon képlékeny a dolog, de mint tudjuk Csandika tervez ............... és néha jó dolgokat végez:)


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Barbi írta...

Jót nevettem az elején! :D

Nagyon szép lesz a titkos munkád! :)
Én is mindig arra a napra időzítem a fotózást, amikor beborul, utána mindig csodával határos módon ragyog a nap. :)

Csandi írta...

Barbi megsúgom itt is kisütött a nap a fotó feltöltése után :)))